پارک دوبله، از مهمترین علل ترافیک-راهبرد معاصر
تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه چه تعداد زائر ایرانی در عربستان حضور دارند؟ ۴ تذکر ضروری درباره "بار حجاج ایرانی" در فرودگاه مدینه سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا رصدعملیات بازرسی مقر منافقین درفرانسه به‌طور زنده توسط ایران مذاکره با طرف عربستانی برای مشارکت حجاج ایرانی در انتخابات اعلام زمان انتخاب رشته دانش‌‌آموزان+ جزئیات تشکیل پرونده قضائی برای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور/ شناسایی اموال مالک کوروش کمپانی جزییات پرداخت «بیمه سلامت» بابت هزینه دستگاه، نوار و سوزن تست قند خون توضیح هواشناسی درباره افزایش اشعه UV در کشور هشدار سازمان بازرسی به شبکه بانکی درباره نرخ سود سپرده‌ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد امروز منتشر می‌شود رگبار و باد شدید برای پایتخت هشدار نسبت به وقوع توفان لحظه‌ای در تهران

پارک دوبله، از مهمترین علل ترافیک

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مهم‌ترین علل ترافیک در روزهای پایانی سال، تخلفات ساکن مانند توقف دوبله است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 09
کد خبر: ۲۳۱۸۳۶

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ فیروز کشیر افزود: مهم‌ترین علل و دلیل ترافیک در روزهای پایانی سال همین تخلفات ساکن مانند توقفات دوبله است.

 

وی ادامه داد: در ۱۱ ماه سال جاری تاکنون ۱۰ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۷۵۰ فقره اعمال قانون فقط در بحث تخلفات ساکن در شهر تهران توسط همکاران بنده صورت گرفته است.

 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: ماده ۱۶۳ آئین نامه راهنمایی و رانندگی به صراحت به موضوع تخلفات ساکن پرداخته است. توقف در فاصله ۱۵ متری چراغ‌های راهنمایی و رانندگی شیرهای آب آتش نشانی، ورود و خروجی مراکز آتش نشانی، پلیس و بیمارستان‌ها و مراکز امداد و نجات کلاً ممنوع است.

 

سرهنگ کشیر گفت: با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم و شهروندان به مراکز خرید مراجعه می‌کنند و ترافیک در این روزها زیاد است به طبع این ترافیک هم به آن افزوده می‌شود و مردم در تلاش هستند بعد از اینکه از محل کار و دانشگاه و … خارج می‌شوند به اتفاق خانواده به مراکز خرید مراجعه می‌کنند.

 

وی افزود: برخی مواقع راننده پشت فرمان نشسته و خانواده وی به مغازه مراجعه می‌کنند و می‌گویند الان ما سریع باز می‌گردیم و این دوبله ایستادن‌ها و توقف‌ها و تخلفات ساکن خود باعث سد معبر و ایجاد ترافیک می‌شود و باعث می‌شود که دیگر شهروندان در یک ترافیک مصنوعی قرار بگیرند.

 

سرهنگ کشیر تصریح کرد: رانندگان می‌توانند با مراجعه به پارکینگ‌هایی که به هر حال در اطراف محل مراجعه وجود دارد مراجعه کرده و یا به محلی که موجب سد معبر نشود مراجعه کرده و در آن محل به صورت صحیح پارک کنند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده